In alle sponsorformules is het volgende inbegrepen:
>>>> Mediacommunicatie
- Rechtstreekse televisie-uitzending op SPORZA en EUROSPORT (+/- 2u.)
- Uitgebreid verslag op de regionale TV-zender WTV
- Aankondigingen van de wedstrijd in Prime Time op SPORZA
- Micropubliciteit aan de start en aankomst
- Regionale en nationale aankondigingen in de geschreven pers
>>>> Socials
- U kan ons terugvinden op de sociale media (Facebook, Twitter en Instagram)
- Online campagne in aanloop naar de wedstrijd
>>>> Visuele zichtbaarheid op het drukwerk
- Logovermelding op affiches, publicitaire communicatiemiddelen, deelnemerslijst, badges en parkingkaarten. (uitgez. pakket Charly Rouxel)
>>>> Visibiliteit op het parcours (spandoeken)
- Uw bedrijf uitstekend en strategisch in beeld gebracht op het parcours door middel van professionele televisie (Sporza en Eurosport)
- Spandoeken, beachvlaggen en opblaasbogen verhogen uw naambekendheid
- Helikopterbeelden / Luchtbeelden kunnen uw firma in de kijker zetten.
>>>> Website www.gpmonsere.be
- Logovermelding op onze website www.gpmonsere.be met link naar uw eigen website.
De 11° Grote Prijs Jean-Pierre Monseré had een kijkdichtheid van 570.000 kijkers.