In alle sponsorformules is het volgende inbegrepen:
Mediacommunicatie
* Rechtstreekse televisie-uitzending op SPORZA en EUROSPORT (+/- 2u.)
* Uitgebreid verslag op de regionale TV-zender WTV
* Aankondigingen van de wedstrijd in Prime Time op SPORZA
* Micropubliciteit aan de start en aankomst
* Regionale en nationale aankondigingen in de geschreven pers
Socials
* U kan ons terugvinden op de sociale media (Facebook, X (Twitter) en Instagram)
* Online campagne in aanloop naar de wedstrijd
Visuele zichtbaarheid op het drukwerk
* Logovermelding op affiches, publicitaire communicatiemiddelen, deelnemerslijst, badges en parkingkaarten. (uitgez. pakket Charly Rouxel)
Visibiliteit op het parcours (spandoeken)
* Uw bedrijf uitstekend en strategisch in beeld gebracht op het parcours door middel van professionele televisie (Sporza en Eurosport)
* Spandoeken, beachvlaggen en opblaasbogen verhogen uw naambekendheid
* Helikopterbeelden / Luchtbeelden kunnen uw firma in de kijker zetten.
>>>> Website www.gpmonsere.be
* Logovermelding op onze website www.gpmonsere.be met link naar uw eigen website.
De 12 de Grote Prijs Jean-Pierre Monseré had een kijkdichtheid van bijna 600.000 kijkers .