Op 3 maart zijn we aan onze 13de editie toe. Als manche binnen de "Beker van België" zijn we zeker van topteams en live televisie. 

We stellen jullie 10 sponsorformules op maat voor: 

* Pakket Charly Rouxel - Cyrille Guimard - Raymond Polidor - Louis Ocana 

   De focus op deze formules ligt bij publiciteit, 1 volgwagen en VIP tickets.

* Pakket Leslie West- Felice Gimondi - Lief Mortensen - Jean-Pierre Monseré

   Meer publiciteit ( o.a. aankomstzone), meerdere volwagens, social media uitbelichting en VIP tickets. 

VIP Café (€110 p.p.)

   Welkom vanaf 13u in onze verwarmde tent aan de aankomst voor een breughelbuffet, hapjes en gratis drankjes. 

* VIP All-In (€220 p.p.)

Vanaf 7u30 verwachten we u in de luxe VIP tent aan de aankomstzone voor ontbijt met champagne.  Met onze VIP bus vertrekt u naar startplaats Ichtegem voor de voorstelling en start.  Na de start is het tijd voor een "rennersapero" en lunch waarna we terug naar Roeselare trekken. In de aankomstzone kan u de laatste 2 uur live meemaken (incl. groot scherm) aan of in onze VIP tent waar u kan genieten van een buffet en bijhorende dranken tot 20u. 

Aarzel niet en bekijk hier ons VIP aanbod!

Wedden dat jullie op zondagavond tevreden huiswaarts keren? 

 


 

In alle sponsorformules is het volgende inbegrepen:

Mediacommunicatie

* Rechtstreekse televisie-uitzending op SPORZA en EUROSPORT (+/- 2u.) 
* Uitgebreid verslag op de regionale TV-zender WTV

* Aankondigingen van de wedstrijd in Prime Time op SPORZA
* Micropubliciteit aan de start en aankomst
* Regionale en nationale aankondigingen in de geschreven pers

Socials

* U kan ons terugvinden op de sociale media (Facebook, X (Twitter) en Instagram)
* Online campagne in aanloop naar de wedstrijd

Visuele zichtbaarheid op het drukwerk

* Logovermelding op affiches, publicitaire communicatiemiddelen, deelnemerslijst, badges en parkingkaarten. (uitgez. pakket Charly Rouxel)

Visibiliteit op het parcours (spandoeken)

* Uw bedrijf uitstekend en strategisch in beeld gebracht op het parcours door middel van professionele televisie (Sporza en Eurosport)

* Spandoeken, beachvlaggen en opblaasbogen verhogen uw naambekendheid

* Helikopterbeelden / Luchtbeelden kunnen uw firma in de kijker zetten. 

>>>> Website www.gpmonsere.be 

* Logovermelding op onze website www.gpmonsere.be met link naar uw eigen website. 

De 12 de Grote Prijs Jean-Pierre Monseré had een kijkdichtheid van bijna 600.000 kijkers .  

 

28,15,0,50,1
25,600,60,1,1000,1000,25,2000
90,300,1,50,12,25,50,1,70,12,1,50,1,1,1,5000
0,1,0,0,1,30,10,5,0,0,0,10,0,1
Deceuninck
Deceuninck
Maselis
Maselis
Subaru
Subaru
Dovy
Dovy
Roeselare
Roeselare