Op 9 maart zijn we aan onze 14de editie toe. Als manche binnen de "Beker van België" zijn we zeker van topteams en live televisie op Sporza & Eurosport.  

We stellen jullie 10 sponsorformules op maat voor: 

* Pakket Charly Rouxel - Cyrille Guimard - Raymond Polidor - Louis Ocana 

   De focus op deze formules ligt bij publiciteit, 1 volgwagen en VIP tickets.

* Pakket Leslie West- Felice Gimondi - Lief Mortensen - Jean-Pierre Monseré

   Meer publiciteit ( o.a. aankomstzone), meerdere volwagens, social media uitbelichting en VIP tickets. 

VIP Café (€110 p.p.)

Vanaf 13u welkom in het VIP-Café " Leicester Town", dit ter hoogte van de aankomst, Fabriekspand Roeselare. U geniet van een drank en hap terwijl de renners vlak voor uw neus passeren. 

Ons buffet staat hoog aangeschreven bij u, uiteraard zetten we die standaard verder. Afronden doen we tegen 20u, dat is een kleine 5 uur na de aankomst van de renners. Extra bonus: neem een selfie met enkele wielerhelden, ook uit de tijd van Jean-Pierre Monseré. Dit ticket is ook met in begrip van een gratis parkeerkaart.

* VIP All-In (€220 p.p.)

Vanaf 7u30 verwachten we u in het "Fabriekspand" aan de aankomstzone. Nauw check-in vertrekken we met VIP bus naar startplaats Ichtegem voor een uitgebreid (champagne) ontbijt.  Daarna is het tijd voor de ploegpresentatie waar u de sfeer kan opsnuiven.  Nieuw dit jaar is dat na de start u direct naar "Fabriekspand" aan de aankomst vertrekt waar u kan genieten van een uitgebreid aperitief en dito lunch. De wedstrijd zelf is te volgen op groot scherm in de verwarmde ruimte of uiteraard aan de finish zelf. Napraten kan verder in de VIP ruimte met je invités, aanschuiven aan het uitstekende buffet terwijl u ondertussen geniet van een verfrissend drankje en fijne muziek.

Afronden doen we omstreeks 20u, dat is een kleine 5 uur na aankomst van de renner. 

Aarzel niet en bekijk hier ons VIP aanbod!

Wedden dat jullie op zondagavond tevreden huiswaarts keren? 

 


 

In alle sponsorformules is het volgende inbegrepen:

Mediacommunicatie

* Rechtstreekse televisie-uitzending op SPORZA en EUROSPORT (+/- 2u.) 
* Uitgebreid verslag op de regionale TV-zender WTV

* Aankondigingen van de wedstrijd in Prime Time op SPORZA
* Micropubliciteit aan de start en aankomst
* Regionale en nationale aankondigingen in de geschreven pers

Socials

* U kan ons terugvinden op de sociale media (Facebook, X (Twitter) en Instagram)
* Online campagne in aanloop naar de wedstrijd

Visuele zichtbaarheid op het drukwerk

* Logovermelding op affiches, publicitaire communicatiemiddelen, deelnemerslijst, badges en parkingkaarten. (uitgez. pakket Charly Rouxel)

Visibiliteit op het parcours (spandoeken)

* Uw bedrijf uitstekend en strategisch in beeld gebracht op het parcours door middel van professionele televisie (Sporza en Eurosport)

* Spandoeken, beachvlaggen en opblaasbogen verhogen uw naambekendheid

* Helikopterbeelden / Luchtbeelden kunnen uw firma in de kijker zetten. 

>>>> Website www.gpmonsere.be 

* Logovermelding op onze website www.gpmonsere.be met link naar uw eigen website. 

De 12 de Grote Prijs Jean-Pierre Monseré had een kijkdichtheid van bijna 600.000 kijkers .  

 

28,15,0,50,1
25,600,60,1,1000,1000,25,2000
90,300,1,50,12,25,50,1,70,12,1,50,1,1,1,5000
0,1,0,0,1,30,10,5,0,0,0,10,0,1
Deceuninck
Deceuninck
Maselis
Maselis
Subaru
Subaru
Dovy
Dovy
Roeselare
Roeselare